Firemní a individuální

Do you speak English? No time to study?

Znalost cizího jazyka je dnes samozřejmou podmínkou k vykonávání zajímavých pracovních pozic a ke kariérnímu postupu. Každý z nás proto řeší otázku, jak nabýt, udržet nebo zlepšit své znalosti cizího jazyka. Manažeři středního a vyššího managementu, pracovně vytížení, s nepravidelným režimem a nepravidelnou pracovní dobou, vysokými nároky a velkou zodpovědností, představují zajímavou skupinu, která se s tímto problémem potýká velmi často.

Detail DISKUTOVAT (0 příspěvků)

Firmy do jazyků investují efektivně

Jazyková vybavenost zaměstnanců je zároveň vizitkou samotné firmy. Jaké jsou možnosti a na co dávat pozor v případě, že se rozhodnete svěřit jazykové vzdělávání vašich zaměstnanců odborníkům? Jazykový audit je základním stavebním kamenem každého začínajícího firemního jazykového kurzu. Poskytovatel jazykových služeb si prostřednictvím auditu udělá přesný obrázek o jazykové vybavenosti jednotlivých studentů. Ne vždy spolu písemný a ústní projev korespondují, proto také většina renomovaných poskytovatelů jazykových služeb volí kombinaci písemného a ústního testu.

Detail DISKUTOVAT (0 příspěvků)

Individuální výuka aneb když máte lektora sami pro sebe

Učili jste se, učíte se nebo se chcete začít učit cizí jazyk? Možná se právě teď rozhodujete, který typ kurzu by vám osobně vyhovoval. Existuje mnoho variant řešení, a pokud si chcete udělat jasno, které výhody nese individuální jazykový kurz, a co od individuálního kurzu očekávat, napoví vám náš článek, ve kterém se blíže podíváme na výhody individuální výuky.

Detail DISKUTOVAT (0 příspěvků)

Firemní jazykové vzdělávání: Nutnost, nebo výhoda?

Firmy si stále častěji uvědomují, jak důležitá je pro ně jazyková vybavenost zaměstnanců. Jazykové vzdělávání zajišťované zaměstnavateli však nevypadá všude stejně. Může být buď součástí rozvoje pracovníka anebo benefitem. Z pohledu koncepčnosti se jedná o dva zásadně rozdílné přístupy. Na jedné straně stojí konkrétně a pragmaticky sestavený studijní režim, na druhé liberálně pojatá nabídka zaměstnaneckých výhod. Koncepční programy jazykového vzdělávání zaměstnanců vyžadují pečlivou analýzu, jaký jazyk, v jakém stupni znalosti a odborném zaměření je důležitý pro konkrétní pozice. Firma by měla vytvořit schéma jazykového rozvoje zaměstnanců s konkrétními kritérii, cíli, časovým horizontem a požadavky na zkoušky a certifikáty.

Detail DISKUTOVAT (0 příspěvků)

Vytvořilo Anawe
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s podmínkami používání souborů cookie. Zobrazit více informací.
Rozumím
x