Firemní a individuální

Firemní jazykové vzdělávání: Nutnost, nebo výhoda?

Firemní jazykové vzdělávání: Nutnost, nebo výhoda?

Firmy si stále častěji uvědomují, jak důležitá je pro ně jazyková vybavenost zaměstnanců. Jazykové vzdělávání zajišťované zaměstnavateli však nevypadá všude stejně. Může být buď součástí rozvoje pracovníka anebo benefitem. Z pohledu koncepčnosti se jedná o dva zásadně rozdílné přístupy. Na jedné straně stojí konkrétně a pragmaticky sestavený studijní režim, na druhé liberálně pojatá nabídka zaměstnaneckých výhod. Koncepční programy jazykového vzdělávání zaměstnanců vyžadují pečlivou analýzu, jaký jazyk, v jakém stupni znalosti a odborném zaměření je důležitý pro konkrétní pozice. Firma by měla vytvořit schéma jazykového rozvoje zaměstnanců s konkrétními kritérii, cíli, časovým horizontem a požadavky na zkoušky a certifikáty.

Příspěvek do diskuze
:
:
:
Všechny položky jou povinné

Provozovatel nenese odpovědnost za příspěvky diskutujících a nevyjadřují názory provozovatele.
Vytvořilo Anawe
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s podmínkami používání souborů cookie. Zobrazit více informací.
Rozumím
x